Friday, March 5, 2010

sy.seorg.chekgu


Situasi 1: A: "Aku tgk chekgu tu mcm lady gaga la, ko perasan x?"
B: "Eh, aku lak tgk ad mcm katy perry..btl x?"

Situasi 2: "Chekgu, sy nk mintak no chekgu blh x?" "Ha?Awak nk bt ap ngn no sy?" (aku ngah mengira kertas soalan cukup x untuk students kelas tu) "Chekgu ad no celcom ke maxis?" (aku tekun mengira n xjwb soalan student tu) "Chekgu xlayan pun sy cakap....) "Eh, kan sy tgh kire kertas ni..." -perbualan dgn students perempuan-

haha mcm2 budak2 ni, ad je gaye ni la, tu la...mmm ni kelas first yg aku masuk relief time exam..aku jge paper P.Islam & Sejarah kelas form 3 ni...mcm2 perangai...agaknye, tgk aku mude, blh la nk makan, ha, skali kne sound, "ha, awak yg kat depan tu, jgn nk bincang2, pandang depan!" baru tau..hahaha

yg paling best, ble ad sorg budak ni jatuhkan kertas untuk membe die coz nk bg jawapan...aku yg menyaksikan incident terbabit, mengatur langkah ke arah sekelompok 4 0rg students tu & ambik kertas tu, seraya berkata: " ni kertas sape ni?" student yg pgg kertas tu ckp: "bkn sy punye chekgu"..aku jwb:" dh tu, yg ad pade awak knape?ni sape punye?"..then, baru la ad yg ngaku...haha kantoi~
sorry la dear students..xdpt nk tolong..hahaha

tu la antara pengalaman dgn students, 1st time masuk jge exam pd 2nd day SBE...mmm time jage tu, kelakar gak tgk students ngn mcm2 outdated style meniru..haha tula, style mcm tu dh bese tgk, sng je la nk detect....

mule2 mmg goyang gak nk tgur, tp, tula, as the teacher, i should know my responsibility right n of course xnk students blh pijak kepala...huhu

No comments:

Post a Comment