Thursday, July 22, 2010

Ilusi


Slot Akasia TV3: Ilusi
Hari: Isnin hingga Khamis
Masa : 6.30 ptg

Sinopsis Drama Ilusi Di Slot Akasia TV3
Ilusi mengisahkan seorang gadis bernama Lyza (Diana Rafar)
yang mampu meramal masa depan. Lyza dan Shahril (Ryzal Jafar) berkawan rapat dan saling mempunyai telepati yang mampu membaca fikiran sesama sendiri. Shahril mengambil keputusan untuk melamar dan berkahwin dengan Lyza setelah didorong rakannya, Rizal (Ashraf Muslim).
Sebelum pernikahan Lyza dan Shahril, Lyza mendapat bayangan bahawa sesuatu akan berlaku pada Shahril apabila melihat jam tangan yang dipakai oleh Rizal.

Ramalan Lyza tepat apabila Shahril terlibat dalam kemalangan jalan raya dan meninggal dunia. Lyza mula berubah sikap dengan menjadi murung dan selalu mendapat bayangan apabila menyentuh baju2 milik Shahril. Rizal yang juga kawan baik Lyza dan Shahril selalu memberi semangat dan sokongan terhadap Lyza. Kebaikan Rizal disenangi oleh ayah Lyza, Hameed dan datuknya, Mansor. Selepas Lyza berkahwin dengan Rizal (Rizal adalah sgt sweet, romantik, penyayang..sgt2 ske..dh la hensem hehehe) tanpa disedari dia kini berdepan dengan ancaman.

Dengan kuasa telepatinya, akhirnya Lyza dapat merungkai penyebab kemalangan bakal suaminya, Shahril yang telah dirancang.*sbb ap la agaknye ni yek?hmmm
--> kesimpulannya: cite ni mmg best la..(aku ni sbb rizal je sebenarnye..hehe)

3 comments:

  1. cantik la pulak diana rafar dalam pix tue..huhuhu

    ReplyDelete
  2. wah mcm bez je cite nih.. tp xsempat nk tengok.. huhu

    ReplyDelete
  3. saje jalan: ehhehe tgk la sape yg edit..hehehe

    fitria: best la gak cite ni...ad kelebihan nk tgk masa dpn tu..hehe tp, ashraf muslim mmg best la dlm cite ni..ehhehe

    ReplyDelete