Saturday, August 14, 2010

mood: reading

oh lala~
sy sgt2 suka membaca kebelakangan ini..hehe nampaknya, sy kembali aktif untuk menjadi burung hantu untuk menghabiskan novel2 dan komik2 yang berkisar tentang 'love story'
hehehehe

buku ini dihadiahkan oleh Kak Shikin.. sgt2 suke...seriously, tersengih2 aku membaca cite ni sambil membayangkan Edward, Bella, Jacob and seme mereka yang terlibat..hehehe stakat yang aku baru baca, aku ske part ni, time Bella tgh borak2 ngn mak die, Renee pasal die ngn Edward..

"The way you move- you orient yourself around him without even thinking about it. When he moves, even a little bit, you adjust your position at the same time. Like magnets...or gravity. You're like satellite, or something. I've never seen anything like that"

seriously, sgt2 suke...ad mutual understanding gitu..hehehehe
tak sabar nak habis baca...even korg dh habis, jgn gelakkan aku lak..huhuhu *xbaik!

ha...yang ni, aku tak sentuh lg...kalau tak...mmg aku akan jadi excited lebih dgn xtdo bermalam2 untuk habiskan 'eclipse' dan sambung cite ni...aku xsuke bace sket2...aku akan habiskan satu2..huhuhu

nampak mcm best je novel ni...adik aku yg laki bawak balik..hahaha
adoi la..


tggu ye syg...nnt baca...xsabar!!!

(nak2 skrg mood mcm ni...jiwang2, emo2..huhuhu apelah aku nih!!)

aku sgt ske komik ni....komik ni adalah karya "Nakamura Sayumi"...even ni just cartoon, meleleh weh air mata aku..hahahahaha

emo ntah ap2..huhu

sape2 yg suke melayan menda mcm ni, mmg akan faham keadaan aku ni...
n sesape yg xberapa nk faham..
it's ok....
jgn kutuk2, jgn marah2, jgn menyampah2...
hehehehehe
itu adalah hak saya :)

bubye!!nak sambung membaca~

No comments:

Post a Comment