Tuesday, August 17, 2010

|visa oh visa|

ok,
visa oh visa...
ni dh kali keempat aku check visa aku untuk hari ni...
n jawapannya masih membuatkan dada aku sempit, sukar bernafas...
kerana apa?
kerana...jawapan yang diberi itu adalah:

"Your application is still being processed...bla..bla..bla..."

dan apa yg membuatkan aku lebih resah dan gelisah adalah:
kebanyakan kawan2 aku dh dapat...
adoi...kenapelah ngn visa aku....
hari tu bank draft dh xcukup Rm9.00..
kene la terbang ke MAYBANK...nasib baik la dekat...
kali ni...ap la pulak..
(ok2..jgn mengeluh...xbaik!)

Ya Allah...bantulah permudahkan setiap urusanku....
Hanya kepada Engkau tempat untuk aku bermohon segala sesuatu...
Sesungguhnya aku adalah insan yang lemah tanpa bantuan dan perlindungan daripadaMu Ya Allah...

No comments:

Post a Comment