Friday, September 3, 2010

:::★Kuih Raya Kedua Saya★:::

ok, ini adalah biskut raya sy yang kedua...
namenye adalah : S.E.M.P.E.R.I.T
bilangan yang terhasil adalah : 300 keping :)

ni yg aku adun pg td ni sambil2 tulis previous enty :)
agak nervous la jugak masa memulakan proses ini...
yela, salah buat, ha..membazir tu..
(takot kene marah sbnrnye hehehe)

ha, cube tgk betol2..pic yg atas ni berbeza dgn pic yg atas die...
(ape aku cakap ni...harap kalian paham ye...)
yg beza die, the intensity of yellow colour..huhuhu
mcm ne boleh jd gtu?
ad sape2 yg nk jawab?
ha..itulah penangan tepung kastard...
hehehehe

ok...
ni proses agak menyeronokkan dan menguji ketahan fizikal dan mental..hehe

yg baju lengan puteh tu adik aku..beliau tolong susun2 yg dah siap dalam bekas..
mak lak membentuk biskut tersebut...
aku bertugas memotongnya dan jage kat oven..
*yg lain2 tukang kacau hahaha :P
tp, adk aku uni n baby merupakan tenaga keje yg sgt membantu ;)
(sje ambik hati coz adk aku uni ad kat sebelah)

hahaha kalau tgk keadaan fizikal biskut ni mmg agak xsedap mata memandang lah kan..
tp, bak kate mak: "rupe xelok, rase sedap"
hehehehe
adoi..ap yg penting, sedap..
ske bile mak cakap sdp..

adk2 pun cakap sdp..

hehehehe

so, lastly, nilah hasilnye k...

(ikotkan plan, mak ajak bt ALMOND LONDON malam ni...
xtau la jadi ke x...hehehe)

No comments:

Post a Comment